Betalingsinformatie

HOE KAN IK MIJN BESTELLING BETALEN?

Wij weten het allemaal: betalen is het minst leuke deel van online shoppen. Toch proberen wij ervoor te zorgen dat onze producten jouw geld waard zijn en je er veel plezier van zult hebben!
Bij My Teddie kun je 100% veilig afrekenen.

WELKE BETAALMETHODES ACCEPTEERT MUKKI THE LABEL?

Wij maken het jou graag zo gemakkelijk mogelijk om een bestelling bij ons te voltooien.
Je kunt bij My Teddie met verschillende betaalmethodes betalen.
Je hebt de keuze uit o.a.: iDeal, PayPal en de My Teddie cadeaukaart.

MIJN BETALING IS MISLUKT. WAT NU?

Het kan natuurlijk gebeuren dat er iets misgaat met jouw betaling. Hoe weet je nu zeker of deze goed is doorgekomen, nadat je bijvoorbeeld een foutmelding hebt gekregen? We raden je aan om te
kijken naar je eigen bankafschrift om te zien of het bedrag is afgeschreven. Wanneer de betaling is gelukt, kun je er vanuit gaan dat de bestelling ook goed is doorgekomen. Zou je het graag even nagekeken willen hebben, kun je contact opnemen met onze klantenservice. Dat kan per mail naar info@myteddie.nl
Zij gaan voor jou nakijken of de betaling goed is doorgekomen in het systeem.

ONTVANG IK EEN BEVESTIGING VAN MIJN BETALING?

Super leuk dat je een bestelling hebt geplaatst! Je ontvangt binnen een uur een orderbevestiging op het door jou doorgegeven mailadres. Helaas belanden deze mailtjes nog weleens in je ongewenste mail/spambox. We raden je aan om daar even te kijken. Wanneer de betaling is gelukt, kun je er vanuit gaan dat de bestelling ook goed is doorgekomen. Zou je het graag even nagekeken willen hebben, kun je contact
opnemen met onze klantenservice. Dat kan per mail naar info@myteddie.nl
Zij gaan voor jou nakijken of de betaling goed is doorgekomen in het systeem.