Retourneren & Ruilen
HOE KAN IK IETtS RETOURNEREN?
Is het item toch niet helemaal wat je ervan verwacht had? Jammer! Je kunt je bestelling binnen 14 dagen na ontvangst terugsturen. Gepersonaliseerde items kunnen niet geretourneerd worden. Je kunt bij het kopje 'retourbeleid' ons retourformulier downloaden. Deze dien je volledig ingevuld met je retourzending mee te sturen. Na het gereed maken van jouw retourzending kun je deze met zelfgekozen leverancier terug sturen, en zullen wij je retour verwerken zodra wij deze ontvangen hebben. Let op: De retourkosten zijn voor eigen rekening.
Uitzonderingen – Gepersonaliseerde items
Houd er rekening mee dat gepersonaliseerde producten zoals items met namen of initialen, speciaal voor jou op maat gemaakt zijn. Deze producten kunnen niet geretourneerd of geruild worden, tenzij er sprake is van een fabricagefout of schade bij levering. Controleer daarom altijd zorgvuldig je bestelling voordat je deze bevestigt.
HOE KAN IK IETS RUILEN?
Heb je toch liever een andere maat of kleur? Dat kan natuurlijk! Je kunt je bestelling binnen 14 dagen na ontvangst van jouw bestelling terugsturen mits het aan de retourvoorwaarden voldoet. Download hiervoor ons retourformulier en geef hier duidelijk aan welk item je wilt ruilen voor welke maat en/of kleur je het graag zou willen ontvangen. Wanneer wij jouw retourzending ontvangen, dan wordt er meteen een nieuwe order voor je aangemaakt. Wanneer het item op voorraad is wordt het meteen ingepakt en verstuurd. Indien het niet op voorraad is, komt de ruiling in de backorder te staan. Zodra het item dan back in stock is wordt de ruiling zo snel mogelijk naar jou opgestuurd. Let op: De retourkosten zijn voor eigen rekening.
WAT IS HET RETOURTERMIJN?
Ons reguliere retourtermijn is 14 dagen na ontvangst van de bestelling. Heb jij een item uit onze sale besteld? Dan is het retourtermijn 7 dagen na ontvangst van de bestelling.
HOE WERKT MIJN TERUGBETALING?
Je ontvangt je aankoopbedrag terug op dezelfde manier als de betaling. Retouren worden binnen 7 werkdagen na aankomst bij ons verwerkt. Je krijgt op dat moment een mailtje met een creditnota en op hetzelfde moment wordt het geld in ons betaalsysteem teruggezet. Het geld wordt binnen 7 werkdagen na ontvangst van de creditnota op je rekening terugstort. Het is helaas voor ons administratief onmogelijk om iedereen ervan op de hoogte te brengen wanneer wij hun retourzending hebben ontvangen, maar dit kun je zelf ook nakijken via je gekregen track & trace code. Indien het langer dan 7 werkdagen geleden is dat het pakketje bij ons is aangekomen, mail onze klantenservice dan op info@myteddie.nl met een foto van het verzendbewijs van de retourzending en het ordernummer.
Uitzonderingen – Gepersonaliseerde items
Houd er rekening mee dat gepersonaliseerde producten zoals items met namen of initialen, speciaal voor jou op maat gemaakt zijn. Deze producten kunnen niet geretourneerd of geruild worden, tenzij er sprake is van een fabricagefout of schade bij levering. Controleer daarom altijd zorgvuldig je bestelling voordat je deze bevestigt.